שיפור אתרים – איך להגדיל את המרות באמצעות שיפור בלבד

אם האתר הוא חלק יום יומי ובלתי נפרד מהעסק הרי שהוא צריך להיות עובד ומועיל לכם לעסק ולא עושה לכם חיים קשים - האתר לא מספק את הסחורה? ישנם מספר פעולות פשוטות שיכולים לעזור לו להיות ממיר וטוב יותר די בקלות.

שיפור אתרים

שיפור אתרים – אתר אינטרנט הוא כלי חשוב בכל עסק, בין אם הוא עסק קטן ובין אם הוא עסק גדול.
האתר משמש כמרכז מידע עבור לקוחות פוטנציאליים ומאפשר להם ללמוד עוד על העסק,
על המוצרים או השירותים שהוא מציע, וכיצד ליצור קשר עם העסק.

כדי שהאתר יהיה אפקטיבי, חשוב שהוא יהיה נוח לשימוש.
אתר נוח הוא אתר שקל לגולש למצוא את המידע שהוא מחפש, אתר שקל לגלוש בו, ואתר שקל להבין אותו.

אם יש לכם אתר כזה – ובניתם אותו או בנו אותו עבורכם בצורה לא נכונה ולא ב-"פלואו" הנכון עבור קהל היעד שלכם – זו בעיה.
כי האתר צריך לשרת אתכם ולהיות הפנים של העסק שלכם בדיגיטל והחוט המקשר בין העסק הפיזי לעסק באונליין.
(לכן גם חשוב לעבוד עם איש מקצוע שיודע לעשות זאת ולקשר בין הדברים)

במידה ויש לכם אתר, הכל קיים ועומד אך הוא לא עושה את העבודה מכל מיני סיבות, יש לבחון לבצע שיפור אתרים:

אנחנו עשינו זאת להרבה אתרים והשיפור היה משמעותי! במיוחד בחוויית הגלישה והנראות של אותם אתרים לפני ואחרי,
בין אם מדובר במראה, בהוספת רכיבים באתר שעוזרים לגולש ועוד..

הנה מספר טיפים לשיפור אתר האינטרנט של העסק כך שיהיה נוח יותר:

  1. עיצוב גרפי נוח לקריאה וקל להבנה. השתמשו בצבעים וברורים, בפונט קריאה, ובמבנה הגיוני של הדפים –
    אם יש לכם עסק קיים תמשכו את המיתוג מהעסק אל האתר זה חשוב!!!
  2. ניווט קל ונוח. הקפידו שהניווט באתר יהיה ברור ומובן, ושתהיה גישה קלה לכל דף באתר.
  3. תוכן רלוונטי ומעניין. השתמשו בתוכן שיענה על השאלות של הגולשים, ויגרום להם לרצות לקרוא עוד.
  4. תגובות והמלצות. השתמשו בתגובות והמלצות של לקוחות כדי לעזור לגולשים
    להבין טוב יותר את המוצרים או השירותים שאתם מציעים.
  5. אבטחה. הקפידו שהאתר שלכם מאובטח, כדי להגן על פרטיות הגולשים.

 

מעוניינים לדבר על נושא הכתבה?

השאירו פרטים ואחזור אליכם במהרה

שיפור אתר אינטרנט

בנוסף לטיפים שרשמנו הנה מספר דוגמאות ספציפיות שיכולות לעזור לכם עוד יותר:

  • הוספת סרגל חיפוש. במידה ורלוונטי סרגל חיפוש מאפשר לגולשים למצוא במהירות את המידע שהם מחפשים.
  • הוספת תמונות וסרטונים. תמונות וסרטונים יכולים לעזור להמחיש את המידע ולהפוך אותו ליותר מעניין.
  • הוספת אפשרות ליצירת קשר. חשוב שתהיה לגולשים אפשרות ליצור קשר עם העסק בקלות.
    (המלצה שלנו: כפתורים צפים באתר, אפילו פופאפים מושכים)

השיפורים הספציפיים שיש לבצע באתר האינטרנט של העסק תלויים במאפייני העסק וביעדיו.
עם זאת, עקרונות העיצוב הכלליים שצוינו לעיל חלים על כל אתר אינטרנט.

בדיקת אתר אינטרנט

כדי לוודא שהאתר שלכם נוח לשימוש, מומלץ לבחון אותו באופן שיטתי. הנה כמה דברים שאתם יכולים לעשות:

  • בדקו את האתר במכשירים שונים. האתר שלכם צריך להיראות טוב ולהיות נוח לשימוש במכשירים שונים,
    כגון מחשבים שולחניים, מחשבים ניידים, טלפונים ניידים וטאבלטים – במיוחד טלפונים ניידים מעל 80% היום גולשים מהנייד.
  • בקשו מאחרים לבדוק את האתר. בקשו מחברים, בני משפחה או לקוחות לבדוק את האתר שלכם ולתת לכם משוב.
  • השתמשו בכלים לניתוח התנהגות משתמשים. כלים אלה יכולים לעזור לכם להבין כיצד המשתמשים שלכם מתנהגים באתר שלכם.

על ידי ביצוע השיפורים הנדרשים, תוכלו ליצור / לשפר אתר אינטרנט נוח יותר שימשוך יותר לקוחות ויסייע לכם להשיג את מטרות העסק שלכם.

לאחר שביצעתם את כל הפעולות הללו שווה לקרוא וליישם את הנאמר בכתבה הבאה:
קידום עסק ברשתות חברתיות – אם אתם לא שם אתם לא קיימים!

מעוניינים לדבר על נושא הכתבה?

השאירו פרטים ואחזור אליכם במהרה

 

Open chat
שליחת הודעה מהירה
ברוכים הבאים, איזה כיף שאתם כאן!
איך אפשר לעזור?