פוסטים באינסטגרם
חדשות גדולות מחובבי אינסטגרם! הפלטפורמה החברתית הפופולרית הודיעה על הרחבת פונקציית הפוסטים,
ומאפשרת כעת הוספה של עד 15 תמונות וסרטונים לפוסט אחד, לעומת 10 בלבד שהיו זמינים עד כה.
אז מה זה אומר בעצם ואיך תשתמשו בזה לטובתכם?
- יותר יצירתיות: תוכלו לספר סיפור מקיף יותר באמצעות פוסט אחד,
להציג מגוון רחב יותר של מוצרים או שירותים, או פשוט ליהנות מיותר חופש ביטוי ויזואלי. - יותר מעורבות: פוסטים מרובים ועשירים נוטים לעורר יותר תגובות ולייקים,
מה שיכול להוביל להגדלת החשיפה שלכם ולשיפור המעורבות של קהל העוקבים. - יותר אפשרויות: ניתן לשלב תמונות וסרטונים יחד, להוסיף טקסט לכל תמונה או סרטון, ולערוך את סדר התמונות בקלות.
מי יכול להשתמש בזה?
נכון לכתיבת שורות אלו (תחילת אפריל 2024) , הפיצ'ר החדש זמין רק לקבוצת משתמשים מצומצמת במסגרת פיילוט.
אינסטגרם צפויה להרחיב את הזמינות בהדרגה לאחר איסוף נתונים ותגובות מהמשתמשים.
כך שאין לכם מה לדאוג בקרוב כולם ייהנו מזה!
איך משתמשים בזה הלכה למעשה?
- העלאת פוסט חדש:
- לחצו על "+" בחלק העליון של מסך הבית.
- בחרו "תמונות מרובות".
- בחרו עד 15 תמונות וסרטונים מהגלריה שלכם.
- ערכו את סדר התמונות, הוסיפו טקסט לכל תמונה או סרטון, ופרסמו!
ממש כמו שהייתם מעלים פוסט/קרוסלה עד היום!
פוסטים באינסטגרם: טיפים להשתמש בזה בתבונה:
- ספרו סיפור: השתמשו בקרוסלה כדי לתאר אירוע, להציג תהליך או לספר סיפור מתחילתו ועד סופו.
- הדגישו את החשוב: השתמשו בתמונות וסרטונים איכותיים וקליטים כדי למשוך את תשומת לב העוקבים.
- הוסיפו קריאה לפעולה: עודדו את העוקבים להגיב, לשתף או ללחוץ על קישור.
סיכום הדברים הנאמרו במאמר: הרחבת פונקציית הקרוסלה היא צעד משמעותי של אינסטגרם,
המאפשר למשתמשים יותר יצירתיות, מעורבות ואפשרויות.
אנו ממליצים לכם להתנסות בפיצ'ר החדש ולראות כיצד הוא יכול לשדרג את חווית השימוש שלכם באינסטגרם.
–
לכתבות נוספות בתחום השיווק והפרסום – לחצו כאן